Beauty Tips

Posted on: Thursday, November 28, 2013

 

Nutri Color Creme: Revlon Professional

Dzisiaj trochę inny post. Nie wiem czy takie lubicie, bo nie jest związany z modą, ale chciałam napisać o dwóch produktach, które ostatnio zdobyły moje serce. Nutri Color Creme marki Revlon wykorzystuję odkąd zmieniłam kolor włosów, czyli od końca września. Od tamtej pory nie farbowałam ponownie włosów. Jak pewnie zauważyliście kolor jest teraz trochę jaśniejszy niż po wyjściu od fryzjera, ale nie spłukał się całkowicie, chociaż po farbowaniu na tak jasnych włosach, jakie miałam, mógłby. Myślę, że to zasługa tego właśnie preparatu. Nakłada się go po umyciu włosów na 3 min, a on nie tylko podkreśla i odświeża kolor farbowanych włosów, ale dodatkowo je odżywia, przez co włosy są naprawdę miękkie. Używam go mniej więcej co 3. mycie, kiedy widzę, że kolor staje się jaśniejszy i matowy. Wybrałam kolor Havana 713, zalecany do ciemnego blondu, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Inne odcienie możecie zobaczyć tutaj

I've started using Nutri Color Creme by Revlon since I changed my hair color and I love it. This nourishing hair color cream will help you maintain the life of your bright, salon colour treatment in between visits to your hairdressers. It can smooth the cuticle, revive colour and improve shine, all in 3 minutes. I chose Havana 713 color for dark blond shades, but there is something for everyone. You can see it here.

 


lip butter: Korres

Moje inne "odkrycie" to masło do ust greckiej firmy Korres. Niesamowicie odżywia i nawilża wargi, nadaje im piękny kolor, a przy okazji nieziemsko pachnie. Wybrałam odcień Plum, gdyż wydawał mi się odpowiedni na jesień, ale chętnie wypróbowałabym wszystkie. Możecie kupić je w Sephorze. Polecam :)

My other "discovery" is a lip butter by Korres. Incredibly nourishes and moisturizes lips, gives them a beautiful color, and in addition smells really good. I chose Plum shade, cause I think it's great for autumn. You can buy it at Sephora. I can definitely recommend :)



xx




0 komentarze:

Post a Comment

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger