Black Camouflage

Posted on: Wednesday, April 09, 2014


Uwielbiam ubierać się na czarno. Niezbyt wiosennie, prawda? W każdym razie, myślę, że czarny jest zawsze stylowy. W tym looku połączyłam spodnie z Mango, krótki top z Zary i marynarkę z H&M z ciężkimi butami z Bershki, które kupiłam na wyprzedaży w zeszłym sezonie i jestem z nich bardzo zadowolona, oraz ulubioną torebką i okularami z Zary. Mam na sobie też zegarek od Larsson&Jennings. Co o tym myślicie?

Yes, I love wearing black. Not very springish, right? Anyway, I can't help but wear it, cause I find it always stylish. In this look, I combined trousers from Mango, a long sleeve crop top from Zara and a blazer from H&M with heavy biker boots, which I got on sale in Bershka last season and I'm super happy with, and a favourite bag and sunnies from Zara. I'm also wearing a watch by Larsson&Jennings. What do you think?

Buy the look:

click on the photos


  



4 komentarze:

  1. BEPRETTY OFFICIAL SITE4/09/2014 11:09 AM

    Ja myślę, że masz idealny brzuch, do takich bluzeczek!
    czerń jest zawsze piękna!


    Pozdrawiam,
    Marta

    ReplyDelete
  2. Alexissachet4/09/2014 12:56 PM

    Świetna stylizacja! :) ja także kocham czerń

    http://alexissachet.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. www.claudie.pl4/09/2014 1:48 PM

    Świetna stylizacja :) Masz super figurę ;)

    ReplyDelete
  4. Привет! Приглашаю вас в свой блог! Меня зовут Елизавета и я надеюсь, что мой мир Вас вдохновит на что-то новое :)

    http://atevazilerd.blogspot.ru/

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger