Statement Earrings

Posted on: Wednesday, September 26, 2012


Picture borrowed from STOCKHOLM-STREETSTYLE.COM


1,2,3 - HAUTEheadquarters.com/ 4 - Gina Tricot/ 5,6,7 - Topshop

Kolczyki, im większe tym lepsze, są chyba tej jesieni jednym z najważniejszych akcesoriów. Pamiętam jak w gimnazjum kupowałam takie kolczyki w ogromnych ilościach, ale później zaczęłam nosić tylko delikatne wkręty i tak mi zostało do tej pory. Teraz mam zamiar to zmienić:) Podobają mi się zwłaszcza te z motywem krzyża, chociaż wiem, że wiele osób nie uznaje tego trendu z różnych powodów. A co Wy o tym myślicie?

Earrings, the bigger the better, are one of the most important accessories this fall. When I was in the secondary school I bought a lot of statement earrings, but then I started to wear only stud earrings. Now I'm going to change that :) I like especially those with cross motif, though I know that many people don't accept this trend because of different reasons. What do you think?

2 komentarze:

  1. Ja niestety, tak jak pisałaś powyżej, nie uznaję tego trendu..
    Co nie zmienia faktu, że nie mam zamiaru krytykować osób, które za tym idą :-)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger