Shades of Grey

Posted on: Monday, January 14, 2013

jeans - Dr Denim/ sweater - Issue 1.3/ fur vest - TK Maxx/ jacket - Zara/ boots - H&M/ bag - Monnari

Dzisiaj znowu set z wykorzystaniem elementów, które już widzieliście... Pewnie niektórym z Was to nie pasuje, ale ja właśnie w ten sposób mam zamiar prowadzić tego bloga. Uważam, że poza wyjątkowymi okazjami, fajnie by było żeby ciuchy, które kupujemy można było łączyć na 10 różnych sposobów. Moim zdaniem to jest właśnie ciekawe, a jeżeli ktoś oczekuje, że znajdzie tutaj przegląd najnowszych kolekcji ze wszystkich sklepów, to niestety muszę go rozczarować :) Często będę wykorzystywać te same ciuchy w różnych stylizacjach i mam nadzieję, że niektórym z Was to się podoba :) Pozdrawiam!

Today again, the set with elements that you've already seen ...Perhaps some of you don't like it, but this is how I'm going to carry on this blog.I think it would be nice if our clothes can be used in 10 different ways. I think that's interesting, and if one expects to find here an overview of the latest collections from all the shops, unfortunately I have to disappoint you :) I'm going to use often the same clothes in different stylizations, and I hope that some of you like it :) 
xoxo

13 komentarze:

  1. na pierwszym zdjęciu wyglądasz tak, że z łatwością wmieszałabyś się w tłum celebrytek i nikt by nie zauważył :) naprawdę świetnie. i bardzo dobrze, że pokazujesz parę razy te same ciuchy. o to chodzi, żeby blogerki inspirowały inne jak w ciekawy sposób (i na różne sposoby) można połączyć ciuchy które już mamy a jednoczeście dobrać dodatki tak żeby powstało nowe zestawienie :) śmieszne jest jeśli ktoś od Ciebie wymaga nowych ciuchów w każdym poście... no chyba, że otworzysz jakieś konto i wszystkie spragnione nowości będą mogły rzucić groszem i przestaną marudzić, że nie kupiłaś czegoś nowego :D pomyśl o tym :) pozdrawiam /P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może to dobry pomysł :p

      pozdrawiam:)

      Delete
  2. mi też podoba mi się to, że pokazujesz te same rzeczy w różnych odsłonach ;)
    poza tym chciałam Ci powiedzieć, że w tych włosach wyglądasz o niebo lepiej!

    ReplyDelete
  3. Bardzo podobają mi się Twoje ostatanie dwa wpisy.. zdjęcia prześliczne :) Pomysł z łączeniem ubrań ..super:) ...z przyjemnością będe dalej śledzić Twojego bloga :) Pozdrawiam - Iwona

    ReplyDelete
  4. super ! tak 3mać :) !

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz ślicznie ! Przepiękna stylizacja !

    ReplyDelete
  6. I o to właśnie chodzi zeby umiejętnie i ciekawie łączyć rzeczy które się w szafie juz ma! To jest właśnie fajne a nie codzienne sety z nowymi ciuchami,naprawdę wielki wyczyn :) piękne zdjęcia, a pierwsze - dosłownie, gwiazda filmowa!!!!! Czad!!!!:)
    Pozdrawiam Zosia!:)

    ReplyDelete
  7. gabrysiu opowiedz nam coś więcej o zaręczynach!!!!!przecież to takie szczęśliwe nowiny!trzeba się dzielić szczęściem :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale nie wiem co mam powiedzieć :) Powiem tylko, że to było dla mnie OGROMNE zaskoczenie, w ogóle się tego nie spodziewałam i byłam trochę w szoku :P

      pozdrawiam:)

      Delete
  8. Tak, pomysł z wykorzystaniem tych samych ubrań w wielu odsłonach jest naprawdę świetny. Ale wydaje mi się,że problem jaki widzą obserwatorki Twojego bloga bardziej tkwi w tym, że czy wykorzystujesz te same ubrania, czy inne, to Twój gust (bardzo dobry swoją drogą) prowadzi do tego, że te codzienne stylizacje są do siebie baaardzo baardzo podobne.

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za Wasze komentarze dziewczyny! :)

    ReplyDelete
  10. moze zdradzisz choc troszke okolicznosci zareczyn ;)?

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger