The Aviator

Posted on: Thursday, January 24, 2013



jacket - TKMaxx/ skirt - Gina Tricot/ sweater - Cubus/ boots - New Look/ bag - Mango

Mam już serdecznie dość tego zimna i chodzenia ciągle w spodniach. Dlatego dzisiaj założyłam w końcu spódniczkę, pomimo mrozu :p Połączyłam ją z grubym bordowym swetrem, kurtką pilotką i motorowymi butami. Stylizacja bardzo casualowa i wygodna :)

I'm really tired of the cold and wearing jeans all the time. That's why today I finally had on me skirt, despite the frost :p I combined it with the thick burgundy sweater, aviator jacket and biker boots. Comfy and casual :)
xx

22 komentarze:

  1. Gabi jak układasz włosy, że masz potem taki fajny efekt??Fajna stylizacja :)P.S WŁOSY MASZ CIENIOWANE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzn. one nie miały tak wyglądać, tu są już rozwalone:P ale kręciłam je prostownicą i tak, mam jeszcze trochę pocieniowane

      Delete
  2. Fajnie :) bo tak inaczej :)

    ReplyDelete
  3. na pewno Ci było ciepło..

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia bardzo ładna stylizacja również mi się bardzo podoba aczkolwiek nie na ta porę roku..i te mrozy.. Nie wyobrażam sobie w takiej mini i tylko w rajstopkach wyjąć gdziekolwiek. Ja bez długiej kurtki wełnianych rękawiczkach grubym szaliki i szalki nie potrafię wyjść z domu o 7 rano kiedy jest tak zimno!!!podziwiam bez kitu... Tak czy siak stylizacja dla mnie bardziej wiosenna jesienna :) nie ma co przesadzać o tej porze roku aż dziwnie to wygląda :) Gabrysiu czego nie robisz zeby wyglądać ładnie :) brrr!! Pozdrawiam! Jak egzaminy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze mi się nie zaczęły, pozdrawiam!

      Delete
  5. bardzo ładnie to wygląda, ale nie na tę porę... założeniem blogerek jest pokazywanie swoich stylizacji i inspirowanie (tak mi się przynajmiej wydaje). Gabi, jak chcesz inspirować kiedy ubierasz się jak na jesień... zimą? i naprawdę tak właśnie chodzisz ubrana przy -15 stopniowym mrozie? jeżeli tak to współczuję. Kochane blogerki! nie sugerujmy się tak do końca innymi blogerkami z całego świata, bo u nich być może jest 15 stopni, ale na plusie. ja chcę oglądać stylizacje adekwatne do pogody, z udowodnieniem tego, że super można wyglądać w każdych warunkach atmosferycznych. co to za sztuka ubierać się całym rokiem jakby było bez przerwy lato, czy też wiosna? nigdy tego nie zrozumiem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pierwsze, pokazywałam też stylizacje bardzo zimowe nie ubieram się jakby było cały czas lato czy wiosna, po drugie, kiedy robiłam te zdjęcia było - 3 i świeciło słońce, a nie - 15, po trzecie miałam jeszcze szalik i rękawiczki oczywiście, po czwarte jeżdżę autem i nie lubię zakładać na siebie za dużo rzeczy, bo musiałabym wszystko ściągać w samochodzie, po piąte nie potrzebuję twojego współczucia, bardzo dobrze się czuję, nie choruję, więc chyba wszystko jest ok. Pozdrawiam

      Delete
  6. wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  7. Właśnie wiedziałam ze coś mi umknęło! Twoja stylizacja na sylwestra!!:) Kurcze wien ze po czasie ale moze mogłabyś wstawić jakieś zdjęcia z tego właśnie wieczoru?pozdrawiam i czekam z niecierpliwością :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie bym to zrobiła, ale niestety posiadam jedynie dwa zdjęcia z tego wieczoru zrobione telefonem, na których prawie nic nie widać :(

      Delete
  8. Buuuuu jestem zawiedziona :(:( wielka szkoda..na pewno super wygladalas..:( Ech no cóż..

    ReplyDelete
  9. Wieje nuda.... Porażka..

    ReplyDelete
  10. Przestalas prowadzić bloga? Mam wrażenie że masz juz to gdzieś? Bez wpisów..nudy..

    ReplyDelete
  11. Hej, przykro mi, że Was zanudzam, ale jestem w trakcie sesji. Mam w tym semestrze najtrudniejsze egzaminy na całych studiach, a musicie pamiętać, że przede wszystkim jestem studentką, blogowanie nie jest moim obowiązkiem, natomiast skończenie studiów tak, więc zastój na blogu w trakcie sesji jest nieunikniony, gdyż nie przygotowuję postów "na zapas". Pozdrawiam wszystkich znudzonych anonimowych czytelników :)

    ReplyDelete
  12. tu jest cudownie!

    cieszę się, że odkryłam twojego bloga, zapraszam w wolnej chwili do mnie, może przypadną ci do gustu moje stylizacje :)

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger