Christmas Eve

Posted on: Monday, December 24, 2012


Hej! Mam nadzieję, że Wigilia upłynęła Wam tak miło jak mi, że nie przesadziliście z jedzeniem jak ja i że dalsza część świąt będzie równie udana :) Mnie czeka wyjątkowo intensywny tydzień, gdyż po świętach mam wesele znajomych w Płocku, no a potem oczywiście sylwester - już w Sopocie, dlatego przez najbliższe dni mam zamiar ładować akumulatory :) Buziaki!

I hope you had a nice Christmas Eve :) Kisses!


shirt - Staff by Maff/ skirt - Gina Tricot/ belt - Asos/ heels - Zara

6 komentarze:

  1. WESOŁYCH ! ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :)

    ReplyDelete
  2. Bbbbosko!:) Śliczna jesteś i rewelacyjny zestaw świąteczny :) kurcze taka mam ochotę w końcu zakupić do id mocniejsza szminke zaszaleć chociażby z czerwienią ale coś nie mam odwagi :( do tego tak mnóstwo tych odcieni w sklepach czerwieni ze nie mam pojęcia na co się zdecydować...moze Gabrysiu coś poradzisz?:)
    Pozdrawiam serdecznie Zosia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! :) Tak to prawda, jest mnóstwo odcieni czerwieni i dobiera się je pod kolor włosów i cery. Ja nie jestem w tym specjalistką, ale każda pani w perfumerii podpowie Ci jaki odcień wybrać :) Poza tym zachęcam do eksperymentów, bo kiedy jak nie teraz, gdy jesteśmy młode? :)

      Delete
  3. Hmmm w sumie racja!!!!:D A co!!!jutro idę do sklepu i się odważę!!!:) Hehe dzięki :)
    Pozdrawiam Zosia

    ReplyDelete
  4. piękna spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger