Issue 1.3

Posted on: Thursday, December 13, 2012


Niedawno dostałam paczkę z Nelly.com z tymi zamówionymi przeze mnie rzeczami z Issue 1.3. Sukienkę mam zamiar założyć albo na święta, albo na sylwestra, jeszcze nie zdecydowałam :) A sweter jest po prostu idealny, ciepły i fajnie skrojony. Niestety jeden z kolczyków przyszedł do mnie pęknięty (uroki zamawiania przez internet) :/ Mam nadzieję, że uda mi się go naprawić, bo kolczyki są naprawdę piękne i w rzeczywistości prezentują się lepiej niż na zdjęciu :)

Recently I got my package from Nelly.com with stuff I had ordered from Issue 1.3. I'm going to wear this dress on Christmas or New Year's Eve, I haven't decided yet :) And the sweater is perfect, warm and well-tailored. Unfortunately, one of the earrings I got broken but I hope I will manage to fix it, because these earrings are gorgeous :)

0 komentarze:

Post a Comment

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger