Oxblood

Posted on: Monday, December 10, 2012


bag and hat - H&M

Od dawna chciałam kupić bordową torebkę, ale nie znalazłam nic fajnego w przyzwoitej cenie, a gdy dziś przypadkiem natknęłam się na tą, która była jeszcze przeceniona o ponad połowę (zapłaciłam za nią 60 zł!), to nie zastanawiałam się nawet chwili czy ją wziąć :) Do tego znalazłam ten piękny kapelusz, który będzie moim nowym ulubionym :D Ostatnio zauważyłam, że kapelusze podobają mi się coraz bardziej, są ciekawym wykończeniem stroju, a poza tym dają ciepło w te mroźne dni. Nie wiem jak kiedyś potrafiłam przechodzić całą zimę z gołą głową, mimo że mama ciągle mi powtarzała żebym założyła czapkę, a ja uparcie ją ściągałam od razu po przekroczeniu progu domu :p

I've wanted a burgundy bag for a long time but I didn't find anything interesting in a low price until today. I really like this bag and my new hat from H&M which gonna be my new favourite one :) Recently I like hats more and more, I think they finish outfit interestingly and also give heat in those freezing days. 

2 komentarze:

  1. jestem ostatnio zakochana w burgundzie-śliczny kapelusz;)
    świetny blog-obserwuję:)

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger