Black Mood

Posted on: Friday, November 02, 2012


skirt, sweater - Gina Tricot/ jacket - Zara/ boots - H&M/ cap - New Era/ bracelet - Asos

Dzisiaj cała na czarno. Lubię połączenie sportowej czapki z kozakami na obcasie. Mam nadzieję, że i Wam się podoba :) 
Jakieś plany na dzisiejszy wieczór? Ja chyba wyjdę gdzieś dzisiaj się trochę zabawić, potańczyć, o ile się da w tym mieście :p Miłego wieczoru!

Today all in black. I like the combination of high heeled boots and a cap. Hope you like it too :)
Do you have any plans for today's evening? I'm going to go out and have fun, I guess :p Have a nice evening!

16 komentarze:

  1. Ta stylizacja jest straszna... Wyglądasz w niej źle, nic do siebie nie pasuje. Rozumiem : łączyć różne style, ale tą stylizację uważam za porażkę (co rzadko Ci się zdarza :) ). Poza tym, jak dla mnie, połączenie krótkiej plisowanej spódniczki w stylu lolitki i długich kozaków na wysokim obcasie to zdecydowanie za dużo. Do tego doszła skórzana kurtka... Jak dla mnie - nie. Co nie zmienia faktu iż pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  2. wszystko super, gdyby nie ta czapka ;p po co wciskac cos na sile?

    ReplyDelete
  3. wybawiłas sie "w tym miescie"? :p

    ReplyDelete
  4. mi sie podoba, poza tym jestes sliczna i wygladasz dojrzale. JEstem od ciebie 2 lata mlodsza a wygladam jak 10letni bachor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo, mam nadzieję, że to nie znaczy, że wyglądam staro :P

      Delete
    2. dlaczego usunęłaś post w stroju kapielowym ?

      Delete
    3. bo niektórych bardzo raził widok mojego tyłka

      Delete
    4. to byl komplement rzecz jasna :D poza tym wygladasz tak hmmm... 'swiatowo' ?

      Delete
  5. wow! wspaniale wyglądasz! genialnie Ci w czapce :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  6. taka sama spodniczka jest w stradivariusie czyzby to nie ona? ;] hehehhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ona:D ale teraz jest pełno takich spódniczek w różnych sklepach

      Delete
    2. dokładnie..przymierzalam identyczna w stradivariusie dzis, tylko byla wykonana z okropnego materialu... czy ten jest lepszy?

      Delete
    3. nie wiem czy lepszy, bo nie wiem z jakiego jest ta w Stradivariusie, ta jest ze sztucznej skóry i ja jestem zadowolona :)

      Delete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger