Boyish

Posted on: Sunday, November 25, 2012


coat - H&M/ jacket - Mango/ shirt, hat - Nasty Gal/ jeans - Cheap Monday/ belt - Asos/ bag - Nowhere/ boots - Jeffrey Campbell

Hej! Co słychać? Wybaczcie, że dopiero dziś post outfitowy, ale miałam ciężki weekend, a aura wciąż nie sprzyja robieniu zdjęć. Dzisiaj na przykład robiliśmy je w ekspresowym tempie, ponieważ padał deszcz - i tak jest ciągle ostatnio :( 
W dzisiejszym stroju wykorzystałam marynarkę z Mango kupioną wiele lat temu - kolejna klasyczna rzecz w mojej szafie, którą chyba będę nosić zawsze :) Żeby strój jednak nie był do końca klasyczny i nudny, dodałam wełniany kapelusz i wasze "ulubione" buty, do których nikt nie jest w stanie mnie zniechęcić ;) Co o tym myślicie? Buziaki :*

Hi! What's up? Sorry for lack of update recently, but I had tough weekend and the weather is still not good to taking pictures. Today we needed to do photos really fast, because it was raining - like all the time lately :(
In today's outfit I used the Mango jacket bought many years ago - another classic thing in my closet that I think I will wear always :) To make the outfit not so classic and boring, I added a wool hat and your "favourite" boots;) What do you think?
 xoxo

22 komentarze:

  1. Świetny zestaw! kapelusz rewelacyjny!! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję:) również pozdrawiam!

      Delete
  2. Jak zobaczylam ten kapelusz to w jednej chwili na mysl przyszlo mi to, ze wyglądasz jak żydówka..

    ReplyDelete
  3. Żydówka....hahaha Boże co za pomysły... Lubię Twój styl jest ciekawy a stylizacja dla mnie BOMBA!!Do tego kapelusz wygląda świetnie!! :) kto Ci robi zdjęcia?

    Pozdrawiam Zosia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Zosiu:) zdjęcia robi mój chłopak :)

      Delete
    2. Tak??to superrr wychodzą świetnie także ma do tego "rękę":)

      Delete
  4. A ja uwielbiam niezmiennie te buty :) Stylizacja jest obłędna ! Makijaż też świetnie dobrany, Brawo :))

    ReplyDelete
  5. Chyba pierwszy raz buty mnie urzekły :) Jakoś na początku mi nie pasowały, ale tutaj bardzo fajnie wyglądają :) Natomiast te kapelusze jakby trochę na siłę, (moim zdaniem) odbierają Ci urodę. Jesteś piękną dziewczyną, a zarówno kapelusz jak i czapka z daszkiem nie grają, ale to tylko moje subiektywne odczucie :) Pozdrawiam, J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, rozumiem:) Ja jednak uważam, że fajnie urozmaicają stroje i lubię je nosić:) Pozdrawiam :))

      Delete
  6. Zgadzam się z przedmówczyniami kapelusz jest tutaj nie potrzebny, za bardzo rzuca się w oczy niestety nie zbyt pozytywnie. Jest zle dobrany nie ładnie leży na główce i nie pasuje do całości :) A po za tym wszystko bardzo ładnie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Ale świetnie wyglądasz <3
    Uwielbiam Twój styl <3

    ReplyDelete
  8. uwielbiam outfity z elementem kapelusza na głowie, świetne!
    podoba mi się bardzo kolor Twoich włosów! :)

    ReplyDelete
  9. You look very pretty and stylish.I love your hat.
    check my weblog if you like: http://azinsdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. bardzo BARDZO ładnie!

    ReplyDelete
  11. studiujesz?pracujesz?:D

    ReplyDelete
  12. Kapitalny jest ten kapelusz! Świetne zdjęcia, a Ty jesteś przepiękna!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger