Can't Stop

Posted on: Monday, November 12, 2012



pants - Dorothy Perkins/ parka - Nasty Gal/ tee - Gina Tricot/ bag - Zara/ cardigan - H&M/ boots - Bronx

Hej! Dzisiaj pokazuję wczorajszy strój.
 Strasznie żałuję, że nie mogę dodawać postów tak często jak bym chciała. Naprawdę, gdyby to ode mnie zależało, robiłabym to codziennie, ale w tym semestrze mam strasznie dużo pracy w szkole, badania do przeprowadzenia, praktyki i kiedy wracam z uczelni myślę tylko o tym żeby położyć się na kanapie, przytulić do chłopaka i obejrzeć dobry film. I jeszcze ta pogoda... Kiedy mam chwilę żeby porobić zdjęcia to albo pada, albo już jest ciemno. Dlatego teraz posty na blogu będą pojawiać się rzadziej, ale za to zapraszam Was na moją stronę na facebooku, tam będę teraz zdecydowanie bardziej aktywna w ciągu dnia, a także jeśli chcecie, możecie śledzić mnie na twitterze :) Pozdrawiam!

Hi! Yesterday's outfit. If you want to, please like my facebook page and follow me on twitter :)
xoxo


15 komentarze:

  1. hej mozesz podac jakies stronki z sukienkami . szukam sukienki na studniowke ;) ciekawy blog i stylizacje. K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję:) ja bym szukała na Asos.com i na Nelly.com - tu mają największy wybór i przeróżne marki, lubię też http://www.jonesandjonesfashion.com/

      Delete
  2. o właśnie znasz jakieś fajne stronki z sukienkami, bo tez szykuje mi się wesele :)

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz w tym stroju,

    Coraz lepsze stylizacje :-)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. ale nogi :)) tak z ciekawosci ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz. twoje włosy pięknie tu wyglądają. ja nie jestem jakoś przekonana do ombre, ale Tobie to pasuje :) no i jakie ty masz usta! Pozdrawiam, J.

    ReplyDelete
  6. pięknie wyglądasz! włosy masz cudowne ♥
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  7. piękna!

    mam pytanie - czy z nasty gal długo przesyłka idzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Standardowa przesyłka idzie ok. 10 dni

      Delete
  8. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ ! TO ZDJĘCIE Z KAPTUREM NA GŁOWIE POWALAJĄCE!PIĘKNA JESTEŚ

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger