Camel

Posted on: Saturday, November 10, 2012


coat, shorts, boots, earrings - H&M/ sweater - Cubus/ shades - Ray Ban/ bag - Mango

Dzisiaj trochę inaczej, bo ostatnio raczej nie ubieram się w takim stylu. Ten płaszcz kupiłam kilka sezonów temu i był to jeden z moich lepszych zakupów. Klasyka nigdy nie wychodzi z mody :) Znalazłam też ostatnio dawno nie noszoną torebkę z Mango, którą również kupiłam parę lat temu, ale z tego co widziałam, w Mango są bardzo podobne także w tym sezonie. Poza tym w końcu udało mi się zrobić kok przy użyciu wypełniacza do włosów ;p Strasznie się z tym męczyłam, ponieważ moje dosyć grube włosy nie chciały się zmieścić tam gdzie powinny, ale dałam radę... Nie jest może idealny, a na pewno silny wiatr nie pomógł w utrzymaniu gładkich włosów, ale to zawsze jakaś odmiana :) 

Today something different. I bought this coat a few years ago and it was one of my best purchase ever. Classic is always fashionable :) Recently, I've found also my old bag from Mango which I really like and I saw that there were very similiar in Mango this season. Finally I also managed to do a donut bun ;p It was really hard but I'm glad  I succeeded :) Do you like it?

14 komentarze:

  1. Wow! Jedyne co mogę powiedzieć. Jeden z najlepszych Twoich looków :) J.

    ReplyDelete
  2. wygladasz tutaj jak jeniffer lopez;)

    ReplyDelete
  3. Jestem mile zaskoczona ta stylizacją - zdecydowanie najlepsza spośród wszystkich Twoich stylizacji

    ReplyDelete
  4. prosto, klasycznie i elegancko :) wielki plus, pozdrawiam. /P.

    ReplyDelete
  5. Popieram, Twoja najlepsza stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  6. Super!!! :)

    ReplyDelete
  7. love the outfit! so classy and timeless :)

    you're beautiful xx

    http://poorlittlerichchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ale masz długie nogi! wow! świetny płaszcz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  9. Nogi najlepsze!!:) Zazdroszczę!!! A calosc-swietnaaaaaaa :)
    Zosia. Stała bywalczyni.

    ReplyDelete

Thanks for your comments! <3

 

Haute Journal © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger